Professionel projektstyring med fokus på kommunikation!

Greenpipe er specialister indenfor professionel projektstyring og kommunikation i byggeprojekter. Vi ved at nøglen til et succesfuldt projekt ligger i kommunikationen med alle parter i en byggesag, herunder beboere, rådgiver og bygherre. Vi ved også, at specielt beboer/brugerkommunikationen er vigtig for at byggeprojektet forløber problemfrit. Derfor er en del af Greenpipes kommunikationsservice, at vi opretter en hotline til beboere til spørgsmål og evt. klager. På den måde kan vi hurtigt og effektivt afklare henvendelser til beboerne. Derfor har Greenpipe altid en dedikeret projektleder på alle projekter.

Projektlederens opgaver er bl.a.

  • Varslinger og kommunikation med beboerne/rådgivere/bygherre.
  • 24 timers hotline hvor beboere kan få svar på spørgsmål.
  • Hurtig problemhåndtering.
  • Styring af tidsplaner.
  • Deltagelse på byggemøder.

Projektlederen er ikke samtidig operatør. Da projektledelsen kræver 100% fokus på projektstyring har vi reliningsspecialister til at udføre selve reliningsarbejde.

Greenpipes kommunikationsservice

Når beboerne skal have Greenpipes medarbejdere ind i køkken og badeværelse i en periode, hvor de også skal have en dagligdag til at fungere, skal der opbygges tillid til, at medarbejdere behandler lejligheden med respekt. Derudover skal beboernes forventninger og Greenpipes forventninger, til hvordan arbejdet foregår i de 3-5 dage projektet varer, afstemmes. Her er Greenpipes kommunikationsservice vigtig.

  • Greenpipe varetager al kommunikation direkte med beboerne/brugerne.
  • Tidsplan for hver enkelt lejlighed i god tid før projektet.
  • Varslingsskrivelser, enten i papirform, sms eller mail, som reminder om hvornår vi skal ind i lejligheden.
  • Informationsskrivelse og huskeliste til beboerne med Greenpipes forventninger før projektet begynder.
  • 24 beboer-hotline til spørgsmål så eventuelle problemer håndteres hurtig.