Om Os

Med fokus på kvalitet, professionel projektstyring og beboerservice gøre Greenpipe’s team en forskel når dine faldstammer skal relines. Tilsammen har Greenpipe’s team erfaring fra relining af mere end 10.000 boliger.

Fra venstre:

Christof Strelander er CEO og Partner
Christof har mange års erfaring fra både kloak og relining branchen, og ved at projektstyring, beboerservice og kvalitet er altafgørende for at Greenpipe A/S er en succes i markedet.
Tel.: +45 27 60 54 65  

Søren Ibsen er Salgschef og Partner
Søren har 8 års erfaring fra relining af beboelsesejendomme. Søren er samtidig bestyrelsesformand i Greenpipe A/S.
Tel.: +45 40 56 19 76

Thomas Bech Jørgensen er Projektleder og kvalitetsansvarlig.
Thomas har ansvaret for at projekterne styres professionelt i forhold til tidsplan, beboerservice, kvalitetskontrol og økonomi.
Tel.: +45 26 21 92 70

Brian Hansen er Projektleder og teknisk ansvarlig.
Brian er en meget dygtig teknikker, der har ansvaret for udførelsen af reliningen samt den tekniske del.
Tel.: +45 27 84 50 94

Også med på billedet:
Jørn Svane (reliningsoperatør), Marck Graae Henriksen (strømpeforings- og reliningsoperatør), Kristoffer Lau Lunding (reliningsoperatør)

 

Greenpipe A/S blev grundlagt af Søren Dallov Ibsen, der er uddannet bygningsingeniør, VVS-montør og aut. VVS installatør. Han har gennem mange år været direktør i en rådgivende ingeniørvirksomhed. Siden 1986 har han udelukkende beskæftiget sig med renovering og vedligeholdelse af bygninger.

Greenpipe’s relining-metode har store fordele især for husejere, boligselskaber og etageejendomme men også for virksomheder som skal opretholde produktionen/driften, mens rørene renoveres.

Greenpipe bygger på ønsket om at tilføre nye teknikker til renovering af bygninger i Danmark. Relining af rør er en teknik, som tilbyder bygningsejere muligheden for nem og effektiv rørfornyelse. Metoden er hurtigere, billigere og fri for byggearbejde og støv.

Greenpipe’s mission er at tilbyde markedets mest
beboervenlige rør-renoveringsmetode!

Vi lever op til de højeste krav mht. faglighed, kvalitet,
kundeservice og beboerkommunikation.

Vi sørger for at beboernes hverdag fungerer, mens vi renoverer deres rør,
og at beboerne får en langt bedre oplevelse med renoveringsarbejde end forventet.